budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Monday 7 May 2012

KELAKAR !!

HAHA !sebelum pape sue gelak dulu. serius lawak baq hanggg & si bonchet saye nie ! hehe . hampa nak tahu dye buat ape ! saye pegi jalan-jalan & dye . pastu saye ternampak orang main bola golf !pastu tercakap untugla dapat main hockey ! pastu apa lagi si bonchet saye nie gelak sakan lahh kan . hahahahaha . kami ronda-ronda lagi .. then , saye beli air bandung pulak ?air bandung tu dyegantikan lengkong & agar-agar . ! haha .dye tanya ganti ape.. bole pulak aku dengan selamber nye cakap ganti CENDOL !! hahahaha . 2kali pulak tu . malu beb ! abang tu uhsya kami pelikk jaaa. hahaha. kami meronda lagi dekat RnR cari tempat duduk .. semuanya panas ? depa semua rileks jaaa dok tengah panas . besa lah orang putih ? HAHA ! kami pon da kebosanan ..kami pergi la tempat lain pulak ? aku & si bonchet aku nie pegi taman ..main pijak batu-batu tu ? dye cakap sakitt . hahah . baguihhh punya budak suruh aku jalan depan dye kat belakang ! rupa-rupanya .. nak tahu dye buat apa ! bole sedap-sedap dye jea pijak simen kat tepi batu tu ? pastu dok cakap adeh-adehh ! kurengggg punya bonchet . main tipu rupanya.. penat aku dok bergelak dengan dye ! tulaaa hari bahagia aku & dye ! muahhhh . seriuss aku sayanggg gilerrr kat hang . love u laa rinduuuu . !

No comments:

Post a Comment