budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Sunday 15 July 2012

FIRST DAY MASUK HOSTEL BARUU :D

Ting tong ! ting Tong .Hehehee :D dahh lama tak UPDATE blog aku neyy ! sunyii jaa an .Kreekkkk!kreekkk. Haaiiii semuaa, sue nak mulakan dengan assalamualaikum hee..cewaahhhhhh ! Alhamdulillah bila dapat balik kolej kembali setelah sekian lama cuti selama 2bulan..hehe !lama kan!kan ! jangan jelous ! seriussss siokkkk dapat cuti panjang dok umah makan tido jaa :D ! mesti ingat sue pemalas erkkk! HAHA . ada lah sikitt-sikitt ken ! ken ! shuutttttt . Diam-diam daahh lah ken . Cewaahhhhh . (No Komen lahh ken)

Yeahhhhh ! story pasal hari pertama nak masuk rumah sewa baru neyy ! then jumpa balikk kawan-kawan kolej yang sekian lama tak jumpa . seriussss aku rennduuu kat hampaa wehh . :( Tacingg sat noh . Alololooo sedihnya akuu nehh ken ! HAHA . senyuumm .acececeehhh ! diaaaaa . aauummmm ! okeyokey nak cerita neyyy. Time tinggal beberapa hari lagi nak balikk.aarrggghhhhh liat nya nak kemas barang semua. macam tanakk tinggal rumahh akuu nehhh ! mestilahh ken . sapa pon tanakk tinggal rumah kesayangan diaaa. bila da tiba masa untuk sambung balik sem . terpaksalahh aku balikkk nak belajar .Hehehee ! serius .serius petang nakk balikk uhh baru lah aku kemas semua baranggg !hehe naseb baik takde yang tertinggal .kalo ta? maw ta bising org tua uhh .haha! opps. maaf!maaf nohhh.

Huuhhhh ! debaran kian menjelma .jantungku duppp dappp ! duppp dap ! ta sabar nak masukk rumahh baruu then jumpa kawan-kawan aku. yoohooooooo. petang tuhhh aku dah sampai kat depan pintu rumahh sewaa... seriusss ! seriuss !aku ta sabar nak naik then lihat keaadaan rumahhhhh . wehhhhh! akuu dahh sampaiiiii ... hangkutt barangg naik atas dua tiga empat kali... penaddd kodd ! hehe . tapiiiiiii seriussss aku siokkkkkk dapat jumpa orang pertama iaitu AIN ! hehe . wehhhh nak bagitau kami dok sembilan orang . ramaiii aa . ! kami mangg suka buat ramaii . Hahaaa .? okeyokeyyy nak cerita orang yang palingg jauhh sekali hampa taw ? budak kelantan ... jauhhh ken. !ken nama diaa diana! hahaha. diaa adek kami .. Then akuu ada jumpaa Iraaa mulut murai ! fadhilah MAK kami yang alim sikedd . muahhhh tat pipi ilahhh ? haha jangan marahh nohhh . pastu akuu terjumpa pulakk kekasihh lama ! haisshhhhh nak tahu sapa . zurinaa azmi yang terlampau mantopp sangattt tu ken ! HAHA oopsss ! Jangan marahh nah makcikkk . Tediaaaaa . aku ada jumpaaaa kak shidahh yang ta berapa banyakk cakap ann ! hehe ada jugakk jumpa amyrahhh . heee budakk cunn tuu ! ada jugakk jumpa budak miera adikk kami .

Tediiiiaaaaaa!tediaaaaaa. rumahhh kami penuhh dengan macam-macam ragam . macam perangai ada kottt ! seriusss aku siokk gila VAVI oiiii ! SUMPAHHHH . tambahhh-tambah pulakkk ann Iraa yg ngekk sikit tu dok ajar berpantun n diaaaa . HAHA aku jadii pandaii teruihhhh . line penuhhh beb ! ain pon sorang lagi dah sakan sekarangggg . berpantun ! pas neyy kita ramai-ramai dengar fadhilahhh SYAIR pulakk nohhh . hehehe . okeyokeyyy tujaaa aku nakk bagi taww ehhh ? maap maap ! aku just story jaaa gelagat kita semuaaaaa . seriusss nantiii rennduuuuuu hammpaaa semuaaaa . muaahhh!muahhh tat pipi hampaaa soranggg sikit . haha . lap u lahhhhh guys :)

No comments:

Post a Comment