budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Saturday 29 December 2012

Bertudungg !

Tweettttt!tweetttt! yeaaahooooo. sekarang aku tak boleh nak tido lagi tak tahu sebab apa kan. mybe renduukan someone kot.hihihihi :) #smile .okeyyy dekat sini nak story pasal bertudunggg. ouwhhh! aku dalam berubahan sekarang. Tetibaa rasa macam nak dapat hidayah pulokkk? err -,-

Kekadang tengokk orang pakai seledang or tudung pelbagai bentuk,warna & sebagainyaa. cantikk sangatttt. tapii bila kita sendiri yang pakai macam tak okey la! burokkk laaa. everthing laa kan. Haishhhhh! biaasaa lahh mukaa kita bermasalah sikit .Dah banyakk tumbuhh bintik-bintik resdong . ^ biasalaa meningkat ke alam ke dewasaan . :) Teringin nak dressup macam neh


                                                ochh! tersangat lah comel (suka tengokk cumel)


kalau korang nak tahu idola aku YUNA ZARAI. First start dia popularity mang aku minat gilaaa vavi tahap gaban dengan cara pemakaian diaa. aauummm! :) sweet sangattt tambah pulak dengan DSRL tuhh kan. aww? ouhhhsome.


                                                nie laaa idola akuu yang paling aku minat dari 2009

ada laaa sikit nak tiruuu alaa-alaaa yuna kens.! haha boleh teraa tuhh. Oooppsss. melebihi hat pulokk? ehekk-ehekkk. gitarr dah ada ^tapii tak tahu mainn. maluuuuu :') . nak belajarr maluuuu. :P (dalam hati bila dah pandai nk buat cover lagu yuna. ^DAN SEBENARNYA CINTA^ hahaha :D ewahhhhhh! berangan pulokkk aku neh kan. ^nampakk tak kegedikan disituuu. muahahahahahaaa. peduli la nk kata apa. life aku kan.


#sekiannn :)






No comments:

Post a Comment