budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Tuesday 15 January 2013

KATEGORI LELAKI IDAMAN WANITA.

Heyy bermula disini cerita kita yang tidak seberapa ini.disini kita ingin kongsikan antara kategori lelaki bagi pilihan wanita.antaranya terdiri daripada group A!  group B! dan group C. Bagi kategori A & B mungkin agak susah sedikit la seorang wanita mahu mendapatkannya kan.Tetapi! bagi kategori C kemungkinan wanita biasa yang tidak seberapa boleh memiliki lelaki tersebut.Bagi sue antara kategori yang sue suka akan diungkapkan sebentar lagi. hehe :)


Kategori A:

Antara kategori A bagi lelaki yang paling smart!kesemua barang peribadi atau sebagainya agak mengikut jenama jugak la. Bukan dikatakan agak? tetapi memang pun mereka mengikut brand.dan bagi lelaki group A ini jugak agak cerewet.mungkin hanya sesetengah wanita sahaja yang bertuah mendapat mereka ini.Mereka juga utamakan penampilan diri yang baik dan juga kebersihan bagi diri mereka kan. bagi kategori ini jugak memiliki kereta dan gadjet yang mahal-mahal.  right :) kasut jugak bukan setakat yang murah!yang boleh dapat di pasar malam.Harga sepasang selipar jugak pun mungkin beratus. itu hanya selipar sahajaaa.


Kategori B:
Bagi kategori B jugak agak sama personaliti nya dengan A.tetapi walaupun mereka ini HANDSOME,SMART dan sebagainyaa.Tidak boleh jugak menanggap mereka ini baik kan.mungkin hati kita akan terluka kan.tetapi hanya wanita yang bertuah boleh dapat mereka.lelaki ini jugak agak kuat cemburu tidak kena tempat.Perangai jugak harus sopan tidak boleh kasar sedikit.Bila personaliti kita agak kurang sopan dan buruk mungkin mereka tidak akan memandang diri kita ini.


Kategori C:
Alright! bagi kategori C yang paling sue suka.tahu sebab apa? sebab mereka walaupun rupa paras tidak seberapa handsome.tetapi! hati mereka sangatlah baik terhadap kita. dan mereka jugak akan menjaga harga diri kita dan lebih sayang akan diri kita. betul tak? betul kan. tak percaya pergi tanya.Mereka ini jugak hanya mementingkan hati budi bukan rupa paras yang cantik ataupun harta seperti wang ringgit dan sebagainya kan.walaupun tidak mempunyai wang atau harta yang banyak.tetapi! mereka boleh membahagiakan kita untuk selama-lamanya.mereka ini juga tidak menghiraukan sangat tentang brand-brand baju!kasut!jam tangan dan sebagainya.bagi diri mereka walaupun murah tetapi nampak smart di mata wanita.boleh dikatakan mereka ini agak SIMPLE laaa. Tetapi! yang paling seronok sekali bila berkawan atau berpasangan dengan mereka ini.mereka tidak kisah walau bagaimanapun perangai kita yang agak tidak kurang sopan dan bergurau ikut suka hati.haha! kan..kann..kannnnnnn :)


Pesanan,kalau mahu memilih sangat lelaki idaman korang,ikut korang jelaa kan.tetapi jangan terlalu memilih sangat nanti takut-takut termakan diri sendiri pulakk? tak pasal-pasal membujang sampai ke tua. hehe ! Kita jugak harus memilih yang setaraf dengan kita.tetapi! kalau dah jodoh korang dapat yang macam kategori A & B .alhamdulillah laa . :) KBYE! wasalam



No comments:

Post a Comment