budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Friday 18 May 2012

bajet gilerrrr !!

Assalamualaikum ! hey guy's ! hehe .pape un sue nak story pasal budak neh la ken ! wow .  dahsyat eh ? serius kelakar baq hanggg . ! HAHA . eh ! kejap-kejap .. nak cakap good afternoon ! hehe . lupa doe . jom-jom meh kita terjah pasal budak siam neh ? eh , budak siam !! mesti hampa heran kan sapa ? muahaha ! full stop . tediaaaaa ! tadi aku buka fesbooker dye . tibe-tibe ternampak something . hehe !muahh. aku neh jahat lohhh semua aku kobek macam-macam . haaa ? ingat dye sorang bole carikk sampai lubang cacing . aku pon bole la.. ! hehe . serius aku nak tergelak .. mula-mula tengok aku ingat chantekk sangat lah ko tue ! but .. ****** no komen laa sayanggggg ! wooww ! kat blog dye update pasal maafkan aku ! haha siap maafkan mama papa bagai ! weyyy . nak termuntah aku nengokk aihhh ? geli ! geli ! geliiiii ! geli ketiak aku mehh ! . hampa taw aa sapa pompan yang aku sebut-sebut uhhh ! tulaaa bekas ex boypren aku . ! tediaaaaa . menyampah doe . ! sorry update pasal kau . sebab aku nak tergelakkkkk . sekiannn tamat pasal hang ! hope hang takyah nak terkenang-kenang lagi lah ken !!! chaww

No comments:

Post a Comment