budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Saturday 19 May 2012

fruit carving

holaaaa ! yeaaaahhh ! serius dah lama tak berupdate status neh . haishhhhh ! haaa. bukan pa !besalah kan budak belajaq neh ? susa sikit bab tulaaaa bz selalu ! nahhh ? sekarang aku cuti sem 2 bulan ! nahh ? hambikkkk kau , cuti sampai 2 bulan ..yeahhhhh !seronok-seronok ? hehe 'senyum sikit' :D muahaha .

haaa? aku ade belajaq buat fruit carving ! yeahhhh if hampa nah tempah buat kenduri .. pape kea ! bole jea ! aku bole buat kan . if hampa nak .. im kat fesbook aku *sue azhar* muahhh! sebiji buah bagi Rm30.00 jaa pon . stedy laa ken ! nahh nengok hasil aku carving







                                                    neh haa! kan tengokkkk . tembikai =='






                                                         neh bunga lain pulak ? yeahhhh



                                             Time carving kat sungai bakap nibong tebal ??

      Dahhh ! hampa dah tengok kenn . ntah la chantekkaa tak ? pape pon bole shared kat sesape jea yang nak yeahh ! orait .korang bole im jea kat fesbook tu . sekiann ! =,=

No comments:

Post a Comment