budak gemokkksss !

budak gemokkksss !

Wednesday 14 November 2012

?????

For you damn !

Okeyy dekat sini bukan aku nak luahkan perasaan atau pon nak bagi tahu dan apa-apa jalaa kan . aku just nak tanya ?Harus ka hang letak gambar lama (sweet memories) hang bersama dengan dia dulu! haruskahhh. atau hang sengaja nak sakitkan hati aku neh. kalau hang dah berpunya ! hang tolong la delete and buang semua gambar lama hang dengan orang yang aku sayang tuh! aku taw hang kenai dia lebih lama dari aku. tapi hang harus terima kan yang hang dengan dia TAK DAK JODOH !

Okey-okey aku faham perasaan hang. mybe aku neh perampas atau sebaliknya kan . hurmm . aku tak tahu laa bukan aku yang mengaturkan semua neh. neh semua takdir kan . tapi apa pon yang aku dapat aku akan bahagiakan dia. bukan macam hang kan ! dah ada still lagi nak pasang dua tiga! tulaaa la orang kata selagi tuh belum puas belum cukup masih lagi nak yang lain. Tapi bukan aku yang terhegeh-hegeh cari dia. dia yang cari aku. time tuh aku pon dah berpunya tapi dah tak boleh kata apa-apa sebab dia cakap yang hang tuh gila jantan dan curang belakang dia. takkan dia nak tunggu hang lagi kan . *fikirkan*


No comments:

Post a Comment